MENU
EuroPlatba

Odpovede na časté otázky

 

Ako mám vyplniť formulár na úvodnej strane?

 

Kto prevádzkuje systém Europlatba.cz?

 

Kto môže službu využívať? Je služba jedine pre občanov a pre firmy z Českej republiky?

 

Nemusím s vami uzatvárať rámcovú zmluvu, aby som mohol odoslať platbu/zmeniť peniaze? 

 

Ako je možné, že ponúkate lepšie kurzy ako banky? 

 

Je prevod nejak obmedzený napríklad minimálnou čiastkou? Je nejaký limit pre objem peňazí?

 

Je služba skutočne bez poplatku?

 

Čo znamená poplatok SHA a OUR?

 

Formulár hlási chybu "IBAN obsahuje neplatný vstup" , ale číslo IBANu som skopíroval z podkladov od príjemcu platby. 

 

Dostanem doklad o zrealizovaní platby? 

 

Doklad ani automatický email mi nepřišel. Čo teraz?

 

Ako dlho trvá vyporiadanie? Za ako dlho príjemca obdrží platbu?

 

Príjemca tvrdí, že platbu neobdržal. Čo teraz?

 

Je možné zaplatiť kartou alebo v hotovosti?

 

Ktoré osobné údaje odo mňa budete chcieť?


Čo to znamená, že chcete vyplniť tzn. Prehlásenie?

 

Váš web sa mi zle zobrazuje na smartphone/tablete.

 

Odoslal som prostriedky na zberný účet, ale zabudol som vložiť variabilný symbol / prostriedky som odoslal na iný zberný účet, ako ktorý bol uvedený v konfirmácií. Je to komplikácia?

 

Čo keď si napriek tomu neviem rady…?